quarta-feira, 8 de dezembro de 2010

just do it.

please do not give in to me and I will not give up on you. so, when it becomes difficult to continue, think it will be more worth it, do it for me, or the love you feel for me, if you really feel. Our relationship is difficult, but please, let me take you at least that dream. Those were her last words, after I was awakened, and came to reality: I, writing text, music, phrases in the hope of one day, all those dreams become reality and I love you.
- by me.

- por favor, não desista de mim, e eu não desistirei de você. Então, quando ficar difícil continuar, pense que vale à pena, faça isso por mim, ou pelo amor que você sente por mim, se você realmente sentir. Nossa relação é difícil, mas por favor, me deixe ter você, mesmo que seja nessa sonho. Essas foram sua últimas palavras, depois fui acordada e veio toda a realidade: eu, escrevendo textos, músicas, frases, e um dia, eu espero que todos esses sonhos se tornem realidade, e eu te amo.
- por mim mesma.

Nenhum comentário:

Postar um comentário